16 Ocak 2012 Pazartesi

Son zamanlarda en çok dinlediklerim.

Bu aralar ders çalışırken çok fazla müzik dinliyorum. Yoksa sıkıntıdan ölme eşiğine gelip gelip gidiyorum. Bir de yıllardır sabahları uyandığımda radyoyu açma alışkanlığım var. Kısacası seviyorum sevdiğim şeyleri dinlemeyi. Tavsiyelerimi uyup dediklerimi dinleyip insanlar beğenince de çok mutlu oluyorum (: Bazen de uyurken dinliyorum, o da pek güzel oluyor, öenririm. Size minik bir liste yapıcam şimdi, son zamanlarda en çok dinlediklerimden oluşan:


I Want the World to Stop - Belle and Sebastian
Life is Wonderful – Jason Mraz
Honey and the Moon – Joseph Arthur
50 Ways to Leave Your Lover – Paul Simon
Sky Blue Sky – Wilco
How to Fight Loneliness – Wilco
Rule My World – Kings of Convenience
Bookshop Casanova – Clientele
Yellow – Coldplay
Between the Bars – Elliot Smith
The Look – Metronomy
23 – Jimmy Eat World
Mr. Sandman – Chordettes
Ocean Spray – Manic Street Preachers
Everlasting – Manic Street Preachers
A Smile that Explodes – Joseph Arthur
Cinder and Smoke – Iron and Wine

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder